Als je in beschermings zit, en je kind word 1 jaar, en wil haar op die dag ook dopen, heb je dan recht op geld om dit te vieren?
Wij zitten in de bewindvoering en ons dochtertje word 8 december gedoopt, en wij vieren dan haar verjaardag.
Nu hebben wij aan de bewind gevraagd of wij hier extra geld voor konden krijgen, en ze had als antwoord gegeven dat hier waarschijnlijk geen ruimte voor is..
Nu was mijn vraag dus: Hebben wij hier recht op, en kunnen wij dit eisen? Je kind word tenslotte maar 1 keer gedoopt en 1 jaar vind ik wel een belangrijke leeftijd! Vooral voor haar, dat ze dit later kan terug zien op foto's!
Er zijn tig opties aangedragen om het feest goedkoop te houden, maar je kunt er ook voor kiezen jullie kind later te dopen.
Ik begrijp dat jullie teleurgesteld zijn, maar wat niet kan kan niet.
Dus, als er gespaard word, wat wel zo zou horen, als je geen schulden meer hebt, dan is het jou geld en mag jij er mee doen wat jij wilt, zij mag alleen aangeven dat je dan niets meer over hebt voor andere dingen, en jou dus vragen er nog eens over na te denken. Maar, als er nooit gespaard is en er is dus geen geld, dan is het gewoon jammer en zou ik idd creatiever gaan denken etc, wat hier boven allemaal al is geschreven..... oh enne mijn ervaring is, dat feestjes op die voet gebaseerd, dus niet op t geld maar op het samenzijn veel leuker, en veel meer in het geheugen blijven dan feestjes die gewoon met geld in elkaar gezet zijn... succes en veel plezier!
Neem daarvoor eens kontakt op met uw dominee of pastoor.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.