Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Als jij twee 'witte' banen hebt dan komen ze daar vanzelf wel achter, maak je geen zorgen!!!

Tenslotte betaal je via je werkgever belasting etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Bij je belastingaangifte moet je aangeven hoeveel salaris je van elke werkgever hebt ontvangen, en hoeveel premies je via elke werkgever hebt afgedragen (dat doet de werkgever voor je, maar jij moet het toch melden bij je aangifte).

Je moet bij één van beide werkgevers aangeven dat die werkgever één of andere arbeidsheffingskorting wel moet inhouden, en bij de andere werkgever dat hij die niet moet inhouden.

Ik weet niet precies hoe dat bedrag heet - je vindt het terug op het formulier dat je moet invullen wanneer je in dienst treedt. Vraag het anders even aan de PZ-administratie van één van je werkgevers.
(Lees meer...)
Cryofiel
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heet gewoon heffingskorting. Ik heb en AOW en pensioen en bij één van de beide wordt heffingskorting toegepast,zodat je geen 2x belasting hoeft te betalen.
Cryofiel
14 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk!
Ja! En mocht je er een zwartbetaalde baan bij hebben.. dan is het mondje dicht want de vijand slaapt nooit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja...wij zitten ook op Hyves, Facebook, Twitter, MySpace, YouTube en GoeieVraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wil je daarmee zeggen? Ik snap m niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is Sherpa werkzaam bij onze vrienden van de Belastingdienst Sasha. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh. Ja dan snap ik m. Nou ja.. Ik heb niks te verbergen :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet bij de Belastingdienst...maar er wordt inderdaad gerechercheerd in sociale media...niet door mij overigens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik maakte ook een grapje Sherpa, als ik dat al van je zou weten zou het niet zo netjes van me zijn als ik dat zomaar ging vertellen natuurlijk. Maar er wordt inderdaad gegrepen naar allerhende middelen voor allerlei vormen van opsporing. Koop maar eens een illegaal vuurwapen en ga dan eens een filmpje daarvan op Youtube zetten, reken maar dat je gauw bezoek krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft ook een andere kant. In Amerika is laatst iemand vrijgesproken die kon bewijzen dat hij ten tijde van een roofoverval 20 km verderop iets op Facebook plaatste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is dan wel weer mooi meegenomen, maar in de Verenigde Staten heb je ook een presumption of innocence dacht ik, dus wel knap dan dat het zover is gekomen dat hij verdachte was in die zaak.
Als er netjes een werkgeversverklaring is ingevuld en een eerstedagmelding gedaan, dan weten ze het al.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, via je werkgever komt de opgave automatisch bij de belasting en die ontdekken hierdoor ook je tweede baas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding