kan ik een stichting oprichten voor kinderen die net als mijn zoon tussen wal en schip vallen door hun beperking?
mijn zoon is na het constateren van autisme, kleinfeld syndroom, en 2 afwijkingen aan chromonone waar wereldwijd niks over bekend is in een vreselijke hel terecht gekomen. Hij moest op advies van ziekenhuis acuut stoppen met school, hij is jaren overvraagt, en hij hoeft zich niet aan de wereld aan te passen de wereld moet zich aan hem aanpassen. Dat werd mijn medegedeeld, door artsen. Echter is er geen enkele vorm van dagbesteding of hulp aangeboden. Hij valt tussen het wal en schip. Het is te complex. Dat krijgen wij al 3 jaar te horen. ik ben te einde raad, maar laat het er niet bij zitten!! een stichting beginnen dat zou ik graag willen. Er lopen zoveel jongeren die geen dagbesteding hebben, Ik zou zo graag iets willen betekenen, en deze jongeren een kans willen aanbieden. het hele plan zit al zolang in mijn hoofd. Maar waar moet ik beginnen? heeft iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken?