Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang duurt een heraansluiting bij HI (kpn)?

Ik ben op vakantie geweest en heb dus vergeten mijn telefoon rekening te betalen.. ik ben daarna halfzijdig afgesloten ( mensen konden mij bellen maar ik hun niet )

In de brief van hi stond: zodra wij het geld hebben ontvangen word uw telefoon weer aangesloten.

Ik heb vanmiddag het via internet bankieren overgemaakt en nu is mijn vraag wanneer kan ik verwachten dat ik kan bellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens de automatische antwoordster van de KPN site:

Als je bent afgesloten van internet en telefonie, moet je de achterstallige betaling binnen 2 dagen betalen. Als je dit gedaan hebt, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Het kan daarna tot 24 uur duren voordat je weer wordt aangesloten.

Op de site tikte ik in 'heraansluiting'.

Elders op de site las ik dat je je router/modem wellicht moet resetten als er wat aan de hand is geweest. Even stekker eruit paar minuten wachten en stekker er weer in als je belt via een router/modem.

Toegevoegd na 1 minuut:
Even in beschouwing gelaten dat een overboeking tot 5 dagen kan duren en dat de interne verwerking bij KPN wel eens zeer traag kan wezen...... Waag er een belletje aan (via je werk ofzo) of ze het al binnen hebben en ook verwerkt is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding