belastinggeld is op verkeerde rekening gekomen, persoon weigert terug te betalen, wat moet ik doen!??
mijn vriend heeft afgelopen april zijn belasting aangifte gedaan, na lang wachten kwamen wij er achter dat op onverklaarbare wijze het geld terecht is gekomen op de verkeerde rekening. namelijk de rekening van de dochter van zijn exvrouw waarvan hij 4 jaar geleden is gescheiden.
nu heeft haar dochter het geld aan haar moeder gegeven.
nu is het geval dat haar moeder ( exvrouw ) het geld niet aan mijn vriend wil terug betalen. we hebben enkele brieven gestuurd met daarin de mogelijkheid een betalingsregeling te maken. hier hebben wij geen antwoord op gekregen. alleen 1 boos telefoontje van zijn exvrouw dat we hun met rust moeten laten en dat hij kan fluiten naar zijn geld want hij zou haar erg veel geld schuldig zijn van "het verleden" ( er staat niks over deze schulden op papier )
we willen graag verdere stappen ondernemen want het gaat hier om een bedrag van 1200,= euro. dit geld kan mijn vriend heel goed gebruiken.
heeft iemand tips voor ons wat we nu verder kunnen doen. de exvrouw van me vriend doet erg vervelend en houd de laatste tijd zelfs hun kinderen bij haar thuis omdat ze niet naar hun vader toe mogen. (maar mijn vriend betaald keurig allimentatie)
help ons alsjeblieft
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.