Wat is het emailadres van Lococensus ?
Door een volstrekt incompetentie administratie bij het waterschap / de gemeente, hebben wij zojuist een of ander dwangbevel (wat blijkbaar het zevende schrijven op rij zou moeten zijn, maar het eerste is) van de firma Cannock Chase.
Het zou gaan over een niet betaalde rekening van het waterschap voor een adres waar we al drie jaar niet meer wonen, en waar we keurig alles hebben achtergelaten, inclusief adresgegevens. Bovendien is de brief zes dagen geleden gedateerd, terwijl we 5 dagen na dagtekening zouden moeten hebben betalen.
Een kort onderzoekje op Internet maakt duidelijk dat beide bedrijven zwaar onder de maat presteren, onbeschoft hun 'klanten' (tegen wil en dank) behandelen, er geen zaken mee te doen is en we, kortom, volstrekt onschuldig en ongevraagd een hoop stront aan de knikker hebben.
Ik heb uiteraard beide bedrijven onmiddellijk na ontvangst van de brief geprobeerd te bellen, maar die werkweigeraars zijn allemaal na half vijf, vijf uur op een doordeweekse (!!) dag al niet meer bereikbaar.
Nu heb ik Cannock Chase met wat kunst- vlieg- en zoekwerk inmiddels een pittige email kunnen sturen met wat ik er van denk, maar dat wil ik natuurlijk ook met onmiddellijke ingang naar de hoofdschuldige, het waterschap / Lococensus doen. Hun mailadres is echter via Internet volkomen onvindbaar. Welk mede-slachtoffer heeft er een voor mij ? Want er moeten er legio zijn, afgaande op Internet-recensies......
Toegevoegd na 46 minuten:
Woon in Duitsland / 0900 en DigiD onbruikbaar.
daarnaast is het uiteraard raadzaam om een brief, eventueel mail - maar daar ben ik geen voorstander van, te sturen met de gegevens/bevestiging van het telefoongesprek en vergeet niet te noteren met wie je sprak.
al is jouw "niet betaald hebben" anders dan gemiddeld, toch raad ik je aan ter voorkoming van nog meer irritatie/frustratie, eerst te bellen.
succes ermee! :)
zijn :D dit is een van de bijkomende minder leuke kanten
van foutjes door bedrijven, ik kan er een boek over
schrijven, maar ik doe het niet :P voor mijn eigen bestwil.
Ten eerste worden de databases van Tricijn en Lococensus momenteel samengevoegd (wat uiteraard de nodige fouten teweeg kan brengen) en daarnaast gaan ze ook nog eens over naar een heel ander belastingpakket van een andere leverancier, dus moet er ook nog een conversie over.
Ik vermoed dat je dus één van de velen bent waar dingen momenteel fout gaan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.