Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik met terugwerkende kracht geld waar ik recht op had van duo terugkrijgen?

Het staat zeer verscholen op de site, dat mijn zoon recht had op 90 euro omdat hij zeer ver reist.dit had vlgs mij moeten staan in het rijtje:basisbeurs,aanv.beurs,uitwon.beurs en ov jaarkaart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Als je langer dan 1,5 uur reist (enkele reist) kan je inderdaad een vergoeding aanvragen, omdat je "niet" op de instelling kunt komen. Tot 2 maanden na aanvang van de studie kan je het ook met terugwerkende kracht krijgen. Ik ben alleen bang dat je daar net te laat mee bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo snel mogelijk indienen dat verzoek. Dan zie je wel of je voor de 2 maanden terugwerkende kracht nog in aanmerking komt.

Als het verzoek te laat is ingediend dan ontstaat het recht op toepassing op de eerste dag van de maand die volgt op de inzenddatum. Per 1 november 2012 krijg je dan deze vergoeding.
NB: voor elk studiejaar is een nieuw (tijdig) verzoek nodig, inclusief bewijsstukken.

Aanvraagformulier: http://www.ib-groep.nl/Images/8168_tcm7-420.pdf
(Lees meer...)
fisbel
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image