Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

BBL baan + ww uitkering mogelijk?

ik ben 20 en heb een ww uitkering aangevraagd en de aanvrag isbijna klaar. vandaag ben ik aangenomen na 4 maanden werloos te zijn geweest.

ik ga dinsdag dus beginnen met werken terwijl me ww uitkering bijna is afgernd de vraag is dus krijg ik uberhauopt nog uitkering?? wan heb namelijk nog veel lasten en rekeningen! of tijdelijke aatregel oid?

iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
ronron1212
12 jaar geleden
Had je gewerkt voor die aanvraag en als je gewerkt hebt hoelang heb je dan gewerkt

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, je krijgt een werkeloosheidsuitkering over de
periode dat je werkeloos bent geweest.

Het is wel jammer dat dat vier maanden heeft moeten duren.
Ik kreeg mijn eerste uitkering 3 weken na aanvraag!!!
Had je het op tijd aangevraagd?

Enfin:
Was je 4 maanden werkeloos, dan krijg je over 4 maanden een WW uitkering, gebaseerd op je laatst verdiende loon.
Je zult wel merken dat het UWV uitbetaald per
4 weken, dus het kan iets afwijken, maar over de maanden dat je geen werk had, krijg je alsnog die uitkering.

Goed dat je weer werk hebt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus ik krijg dus voor de maanden waar ik werkloos was uitkering over? als dat zo is is best chill want heb een boel rekeningen die o.a. naar incasso bureaus zijn doorgestuurd en wachten op betaling... maar ik heb nog een vraag krijg ik het geldbedrag in een keer van de vier maanden of verdeeld? groetjes

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding