Wat voor advies geven jullie mij nu ik lichamelijke klachten ontwikkel door mijn werk? (Zie uitleg).
Ik ontwikkel klachten van schouder, nek en hoofd doordat ik op mijn werk niet goed achter mijn bureau kan zitten. (Klachten zijn pas bij deze werkgever begonnen). De bureaus kunnen niet versteld worden en we hangen voorover achter onze laptops (klein scherm; geen grote monitor!). Onze houding is erg slecht. Aan het einde van iedere werkdag ben ik erg moe en heb ik hoofdpijn. Ik heb nu al diverse keren gevraagd of hier wat aan gedaan kan worden. Er gebeurt echter niets. Mijn baas zit erg op het geld en heeft weinig tot niets over voor ons. Ik overweeg nu fysiotherapie en ben daar tot op zekere hoogte aanvullend voor verzekerd. Wat als ik over mijn limiet heen ga met behandelen of erger: stel dat ik hierdoor al onherstelbare schade heb ontwikkeld? Kan ik mijn extra fysiotherapie behandelingen en eventuele vervolgschade dan op mijn werkgever verhalen? En hoe zit het met het eigen risico dat ik nu moet gaan betalen als ik gebruik maak van dergelijke behandelingen? Hebben jullie ook adviezen hoe mijn werkgever te bewegen om deze voorzieningen goed voor ons te regelen? Alvast bedankt voor je reactie!!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.