Ik heb een goed idee, maar wat nu?
Ik heb een goed idee, maar heb geen idee hoe ik dit uit kan werken zonder dat het van me gestolen wordt o.i.d. Het idee moet een groot voordeel zijn voor een lange reeks grote bedrijven in de techniek. Het moet de veiligheid binnen een bedrijf naar een aanzienlijk hoger niveau brengen. Om dit te bereiken zal het nodig zijn om het personeel van al deze bedrijven (welke dus feitelijk concurrenten van elkaar zijn) te onderrichten. Ondanks dat de bedrijven concurrenten van elkaar zijn hebben ze wel allemaal hetzelfde doel, en dat is een veilige werkplek. Vandaar dat ik geloof dat mijn idee kan werken omdat ze er allemaal belang bij zullen hebben. Alleen nu is mijn vraag dus, hoe kan ik dit idee zodanig uitwerken dat ik alle bedrijven kan bereiken en overtuigen? Het is niet echt een product.. het is meer een soort norm waar een bedrijf zich dan aan kan houden (net zoals ISO 9001 en ISO 14001). Ik ben zelf wel werkzaam bij 1 van deze bedrijven.
Kan iemand mij misschien een beetje helpen, heb geen idee hoe ik dit onder de mensen kan brengen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.