Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik zou naar openoffice kijken als ik jou was

OpenOffice.org is een open-source project met als doelstelling: "De ontwikkeling van hét internationale kantoorpakket, beschikbaar voor de voornaamste besturingssystemen, met toegang tot alle functies en gegevens via open, componentgebaseerde API's en een op XML gebaseerd bestandsformaat".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk eens naar OpenOffice. Niet alleen tekstverwerker, ook spreadsheet, database, en nog meer. Een compleet office-pakket.

Gratis en legaal.

Bestanden zijn prima uit te wisselen met bijvoorbeeld Word en Windows Works.

Wat wil je nog meer?
(Lees meer...)
Cryofiel
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik vraag ook niet meer :) jelle krijgt het beste antwoord..
Google docs. Dit is een online tekstverwerker. Het voordeel hiervan is dat al je documenten online zijn opgeslagen en je dus altijd een backup hebt en overal toegang tot je documenten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt ook gewoon Office 2007 halen. Dan heb je Words en nog een paar van die handige MS programma's voor maar 99 euro...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image