Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welk wc papier is het goedkoopst en waar koop ik dat?

moeten steeds meer op de kleintjes letten dus zoek van alles uit waar het het goedkoopst is en of het echt nodig is.

wc papier is dus wel echt nodig ja:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Het goedkoopst in ongebleekt, enkellagig toiletpapier van geen merk, dat ze bij de meeste supermarkten wel verkopen. Sommige mensen noemen dat 'schuurpapier ', maar 't is maar net wat je gewend bent.
Het is echter wel minder sterk en niet echt zuinig in gebruik, vooral niet als je 'proppers' in huis hebt. (Proppers zijn sowieso minimaal twee keer zo uur als vouwers, dus als je kleine kinderen hebt : leer ze vouwen).

Zelf heb ik jaren grijs toiletpapier gebruikt, maar omdat ik dat nu niet meer in de buurt (Duitsland) krijgen kan, koop ik (drie-lagig, luxe) toiletpapier bij Aldi en Lidl (Solo/Floralys), en door de dikte is dat - BEDUIDEND zuiniger in het gebruik, heb ik gemerkt. (2-3 velletjes zijn echt genoeg ). Uiteindelijk ben ik daardoor dus zelfs goedkoper uit.

(Vind het alleen jammer dat er geen ongebleekte versie van is. Toiletpapier bleken vind ik nog altijd één van de meest overbodige bewerkingen die je maar kunt bedenken.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nou, nodig, je kan het doen zoals men in Indonesië het doet, met een fles wate en velen ook in Nederland: -)

Zover ik weet heeft Dirk van de Broek de goedkoopste rollen wc papier en is kwalitatief ook nog goed en te gebruiken, dat heet Nicky.

Deze Kassa test is van 2009 en kan je doorlezen om de verschillen te zien.
http://kassa.vara.nl/tests/details/tpid/120/test/wc-papiertest/

Toegevoegd na 37 seconden:
geen wate maar water dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij gebruiken al jaren Floralys van de Lidl.
de goedkoopste die we kunnen vinden, erg zacht en je steekt er niet doorheen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing