Mijn telefoonrekening wordt morgen afgeschreven, maar sta al onrechtmatig in het rood. Ga ik nu nog verder in het rood?
Op dit moment staat er niet genoeg op mn betaal rekening om mn telefoonrekening af te schrijven, die er morgen vanaf gaat.
Dit is zo omdat ik die rekening liever over een week betaal, omdat t anders niet goed uit komt. (ja slecht ik weet het)
Mijn saldo stond ook al op 0,00 maar mijn sportschool is er zojuist wel af gegaan (wel onrechtmatig, ik ben geen lid meer) maar nu sta ik dus al 23 euro in de min.
Maar nu heb ik begrepen dat ik dan eerst in de min ga, en dat wordt dan een paar dagen later weer aangevuld omdat ik niet in de min kan staan. Maar kan dat wel, omdat ik dus al onrechtmatig in de min sta? ( ik kan normaal gesproken niet rood staan!)
Maar stel dat ik morgenavond nog wat wil pinnen (wat dus niet kan omdat ik onrechtmatig rood sta) en ik vul dat 'gat' aan wat ik rood sta net zolang tot ik weer wat kan pinnen. Wordt dan het bedrag van mn telefoonrekening wel weer gestorneerd door de bank? Of heb ik de rekening dan alsnog betaald.
Voor de duidelijkheid mijn provider is Vodafone en ik zit bij de ABN amro
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.