Mijn baan staat als vacant op de site van mijn werkgever...wat is nu wijsheid?
Ik ben sinds 4 weken in de ziektewet; kan de komende weken nog niet gaan werken en verwacht binnenkort de eerste oproep van de bedrijfsarts. Ik word nl. wekelijks gebeld wanneer ik in staat ben zelf op afspraak te gaan...Omdat ik al lange tijd het gevoel heb dat ik na 5 jaar hard werken ivm leeftijd, kennisniveau en door een overname op de tocht ben komen te staan, ben ik van alles blijven doen om aan te tonen dat ik wel degelijk kan en wil werken. Toch lijk ik de zaak te gaan verliezen..mijn baan is uniek dus van uitbreiding kan geen sprake zijn, dat de baan vacant is wil zeggen dat ik daar in ieder geval niet meer terug kom....Ik denk dat men net nog iets te netjes is om me tijdens deze eerste zware weken na mijn operatie mijn ontslag aan te zeggen maar het zal nu een kwestie van tijd zijn...Wat is nu wijsheid? Ik ken redelijk mijn rechten en plichten maar dit is een vrij aparte situatie naar mijn gevoel..bovendien werk ik bij een bedrijf dat kapitaalkrachtig genoeg is om me zonder pardon op non actief te stellen en om me daarna met een bedrag af te willen kopen...En ik begin ook al het idee te krijgen dat ze van alles hebben verzameld om het recht te hebben me te ontslaan, ook al zit ik in de ziektewet....
Wie heeft goede en bruikbare tips voor me?
Toegevoegd na 19 minuten:
Mijn werk-email kan ik thuis ook uitlezen en wat ook opvalt is dat die mail steeds verder afneemt..alsof de relaties al weten dat ik niet meer terugkom...l
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.