Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Verschilt natuurlijk per gezin, en sommige mensen doen alleen aan kerst / Sinterklaas. Maar ik schat zo'n 70 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat bedoelde ik ook of met sinterklaas of met kerst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ooh, oke. dan denk ik rond de 40 euro.

Andere antwoorden (5)

Dat varieerde vroeger per jaar. De ene keer hadden we een groot budget, andere keer bijna niks. We stelden gewoon elke keer vast wat we konden en wilden missen, en of het handgemaakt mocht/moest zijn of niet.

Over het algemeen werkte dat heel goed.
we hebben jaren gehad van vijf euro/gulden per persoon, en jaren van 75.

Iedereen kreeg dan ook kadootjes voor dat bedrag. En hoe groter de familie, hoe kleiner de kadootjes. haha.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij doen lootjes trekken met €10,- pp. Maar als ze nog klein zijn meestal wel wat grote dingen erbij die dan wel wat meer kosten etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt natuurlijk helemaal aan je budget en of je het met anderen viert die wellicht een lager budget hebben. Persoonlijk zou ik, ongeacht mijn budget, een bedrag van
25-30 euro aanhouden. In mijn ogen gaat het om de gezelligheid en het feest en niet om het bedrag wat aan cadeautjes uitgegeven wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef voor 5 december ong. 15 a 20 euro per kind uit. We hebben nog jonge kinderen die het niet eens zien dat het speelgoed dat ze krijgen goedkoop of 2de hands zijn. Mijn dochter kreeg een schoenkadootje van €1,50. "Ben dol blij" zei ze. De erg mooie 2de hands barbies vallen prima in de smaak (€1,00 per stuk) Ik begin rusig een half jaar van te voren op de kinderrommelmarkt te kijken of er iets leuks voor weinig te vinden is. Ik begin er steeds meer een sport van te maken. Je moet er alleen wel een goede verstop plek voor hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding