kun jij het saldo van je chipknip wel overal checken?
gisteren kon ik het saldo van mijn chipknip na het betalen niet checken...
ook andere apparaten in de winkel gaven mij geen inzicht in het saldo...
de vraagtekenknop was wel aanwezig, maar gaf geen respons...
mijn chipknip heeft geen moeite met opladen, noch met betalen en ook het saldo checken bij een oplaadpunt gaat feilloos...
alleen het checken van het saldo in de winkel (bij een betaalpunt) gaat (sinds kort?) niet meer...
heb jij dat probleem ook?
en wat zou er aan te doen zijn?
van Currence ( de organisatie achter de chipknip) kreeg ik als antwoord op deze vraag:
Geachte mevrouw XXX,
De blauwe ?-toets dient te werken op elke betaalautomaat die Chipknip accepteert.
Indien u dit probleem vaak ondervindt in combinatie met het opladen van uw Chipknip kan het zijn dat uw chip beschadigd is. Wij adviseren u dan om contact op te nemen met uw eigen bank.
Met vriendelijke groet,
XX, CURRENCE
... kijk daar heb ik nu helemaal niets aan...
heb jij wel nuttige informatie voor mij?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.