ik wil bij mijn bewindvoerder weg ? kan dat
ik zit al 5 jaar onder een vrijwillig bewind maar het schiet niet echt op bij deze nu heb ik een nieuwe partner die financieel alles regelde voor andere, ik wil dat mijn partner mijn geld samen met mij regelt want betaal 87 euro permaand die ik beter kan gebruiken voor dingen te betalen
ik krijg van de bewindvoerder geen enkel overzicht van mijn rekening en wat wel en niet betaald is dat zit mij ook tegen het bewind word ieder jaar stilzwijgend verlengt kan ik nu gewoon naar het kantoor stappen en alles wat van mij is rekening papieren zo vragen of moet ik dit via een officiele weg doen ??
Toegevoegd na 1 uur:
ik wil samen met mijn partner mijn zaakjes regelen omdat zij zelf dit werk ook gedaan heeft en dus ervaring met dit heeft des tijds van de bewindstelling was ik alleen en kon het even niet bol werken het bespaart 87euro per maand ook nog eens en heb dan zelf ook inzage op mijn bankrekening er word gespaard bij een bewindvoerder maar niet versneld daarvan dingen betaald die belangrijk zijn zoals een reparatie van mijn auto ze hebben liever dat je een ongeluk krijgt dan dat je auto gemaakt word
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.