Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is de best betaalde supermarkt voor een 15 jarige in 2012?

ik wil graag een bijbaantje en wil gaan vakken vullen in een supermarkt, maar waar verdien ik het meest?

Toegevoegd na 31 minuten:
Het liefst in Almere (Flevoland).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

ik ben 15 en werk bij de albert heijn, ik verdien 4,08 euro per uur, verder heb je nog de bonus kaart, waarmee je als je ouders ook bij de albert heijn kopen ongeveer 75 euro per kwartaal bonus krijgt. een vriend van mij bij de ah to go verdient 4.50 per uur. volgens mij is dat wel meer dan andere winkels.

bij de deka krijg je iets van 3 euro per uur hoorde ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de Hoogvliet krijg je een winstdeling van soms honderden euro's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas zit Hoogvliet niet in Almere(Flevoland).
Poiesz staat er om bekend dat het één van de beter betaalde supermarken is. AH, C1000 etc zitten beiden vrijwel gelijk aan uurloon. Wel zijn TO-GOvestigingen beter betaald dan normale supermarkten. Omdat je hier vaak toeslag hebt voor de avonduren en feestdagen etc.

Ook kan het loon bij andere supermarkten soms hoger 'lijken'omdat het vakantiegeld bij het uurloon inbegrepen zit. Het kan dan soms lijken alsof dit beter betaald wordt, maar hoeft dan dus niet het geval te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, maar Poiesz zit helemaal in het Noorden van Flevoland, en ik woon in het zuiden (Almere), dus en beetje ver. :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ben je dat loon ook meteen weer kwijt Inderdaad! Nouja, misschien komt er nog eens een in de buurt!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image