Krijg een factuur van een dierenartsbezoek van 7 maanden gelden binnen. Ik heb op die datum al betaald. Wat moet ik hiermee?
Begin mei vorig jaar moest ik naar de dierenarts met mijn fret, hij moest een dagje blijven omdat hij nogal ziek was. Bij het ophalen heb ik direct de rekening betaald (heb de factuur plus bon) echter kreeg ik vandaag een factuur binnen van de dierenarts.
Meteen heb ik de dierenarts gebeld om te vragen hoe dit kan aangezien ik de factuur van die dag gewoon betaald heb. De verklaring die ze mij gaven was dat ze een aantal vaccinaties waren vergeten te factureren.
Nu vraag ik mij af wat ik hier nu mee moet? Als het op de dag zelf op de factuur had gestaan had ik zonder vragen te stellen betaald maar ik vind het op zn minst curieus dat ik 7 maanden later nog een factuur krijg voor iets wat vergeten was en wat ik nooit meer kan controleren. Ik ben er immers niet bij geweest en het beestje is helaas overleden.
Toegevoegd na 22 uur:
Inmiddels nogmaals met de dierenarts gebeld en duidelijk mijn verhaal gedaan. Hierbij is overeen gekomen om de rekening te verscheuren.
Ik dank jullie allen hartelijk voor de antwoorden. Het heeft mij zeker geholpen in mijn argumentatie. Ook al ging het om een klein bedrag, vanuit principe was ik hier erg boos over en ik zal nooit meer naar deze dierenarts gaan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.