Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoelang duurt het voordat geld op de andere rekening staat als je de bank opdracht geeft via acceptgiro?

Toegevoegd na 9 minuten:
eerst moet de acceptgiro aan komen bij de bank via de post, dan moet de bank de hele stapel met andere voorgaande `verzoeken`ook nog doen, en voordat het dan verwerkt word / is en op de andere rekening te zien is?
reden: vorige week iets verkocht , de ander via acceptgiro het geld over gemaakt, dat duurt langer weet ik dan internet bankieren, maar duurt het 1 week of 3 weken?

Toegevoegd na 34 minuten:
ik ben particulier,
zij gaat een bedrag overschrijven met acceptgiro (zij heeft nog geen internet bankieren) hoelang duurt het voordat ik het bedrag op mijn rekening heb?
op de acceptgiro vul je dan tog de tegenrekening in en het bedrag en evt mededeling.
maar dit is met de post, hoelang duurt het voordat de bank dan het geld na mij heeft over gemaakt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

ik denk dat je een fout maakt tussen een bankgiro en een acceptgiro ?
je koper wil via acceptgiro betalen ? dat kan niet
tenzij jij hem een acceptgiro stuurt op papier
maar dan heb je dus blijkbaar een bedrijf dat acceptgiro kan aanmaken met speciale codes ??

dus het lijkt me dat hier iets flink mis gaat
13 jaar geleden
Na ontvangst van uw acceptgiro door de ING staat het bedrag binnen 2 werkdagen op de rekening van de ontvanger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing