Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Schotse pond te gebruiken in Londen?

Ik ga morgen naar Londen en ik heb nog een briefje van 10 pond.
Er staat op "Royal Bank Of Scotland".
Kan ik hier ook mee betalen in Londen?

Groetjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Het is geen officieel betaalmiddel. maar je kan in veel gevallen er wel mee betalen. Als dat niet lukt, kan je ze kostenloos omwisselen voor engelse ponden bij een willekeurige bank.

http://golondon.about.com/od/currency/a/currency.htm
Scottish Notes

Scottish notes are not officially 'legal tender' in England but this does not mean you can't use them to pay for goods here. The Bank of England regulates the issue of Scottish and Irish banknotes and although shopkeepers may look at the notes more carefully, once they recognize them they are usually accepted. If you have any problems, simply exchange them (at no cost) at any High Street bank.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit eigen ervaring van nog geen 3 maanden geleden kun je gewoon met de Schotse pond betalen.

Ik heb al mijn metro-kaartjes betaald met Schotse ponden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image