Ik heb 6 maanden geleden de modem van tele-2 teruggestuurd, en nou heb ik al 2 keer een herinneringsbrief gestuurd gekregen, doen ze dit expres?
ik had mijn tele-2 modem in juli teruggestuurd, en toen kreeg ik in augustus een herinneringsbrief om de modem terug te sturen, terwijl ik dat al had gedaan. Ik had gebeld en ze zeiden dat ze helemaal niets wisten van de modem dat ik naar ze had gestuurd.Ik had de bon nog waarmee ik kon bewijzen dat ik het had gestuurd, anders had ik moeten betalen. Nou is er laats weer zo'n herinneringsbrief gestuurd, waarin stond dat ik het moest inleveren. Dit is al de 2 de keer en ik heb het een half jaar geleden teruggestuurd. Dankzij de bon kon ik weer bewijzen dat ik het had gestuurd, anders had ik weer moeten betalen. gebeurd dit vaker en is dit eigenlijk wel normaal? want ik ben nu bang dat ik de bon kwijt raak en ze van mij eisen dat ik het moet betalen als er weer zo'n brief komt. doen ze dit expres of is het echt gewoon een fout in het systeem?
Toegevoegd na 2 minuten:
toen ze de herinneringsbrief stuurde moet ik trouwens betalen als ik de modem niet terugstuurde, maar ik had de modem dus niet meer omdat ik het al teruggestuurd had...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.