Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn de aanbiedingen van groepsveiling.nl voor lagere energiekosten te vertrouwen?

Zitten er geen addertjes onder het gras?
Het klinkt namelijk bijna te mooi om waar te zijn.
Het voordeel zou op jaarbasis van 340 euro tot 460 euro zijn. Heeft iemand op goeie vraag hier misschien ervaringen mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

In Vlaanderen werden dit jaar ook per provincie groepsveilingen gedaan en daar kon je uiteindelijk ook vrij mooie voordelen mee behalen.Door overstap bespaarde ik zo een 300€.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ziet er in Nederland gelijkaardig systeem uit.
(Lees meer...)
fremar
13 jaar geleden
Ik heb ooit meegedaan aan een groepsveiling van vereniging eigen huis. Is me erg goed bevalleen, resulteerde in een besparing van bijna €400,- op jaarbasis.
Of je bij een veilingsite net voordelig uitbent, weet ik niet. VEH had het destijds ook bij een extern georganiseerde site ondergebracht. (Helaas weet ik de naam niet meer).
Vergis je overigens niet in het overstappen in de wniter. Als jij normaal je jaarafrekening in de zomer krijgt, en nu in de winter overstapt, krijg je een eindfrekening die zomaar net zo hoog kan zijn dan het voordeel van het hele eerste jaar bij je nieuwe leverancier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image