Ik moet een protest brief schrijven, maar een aantal dingen begrijp ik niet, hoe moet ik verder? Zie beschrijving voor verdere uitleg
Zoals in me vraag gemeld moet ik een protest brief schrijven. Dit moet ik schrijven omdat ik niet akkoord ga met een zojuist gekregen rekening van school. ik zit in het eerste jaar van een MBO4 opleiding.
ik heb een rekening gekregen voor o.a. Boeken/ materialen/ producten. Hierbij vragen ze geld voor: een gezamenlijke inkoop van boeken, werkboeken/ stageboeken/ readers, gebruik speciale apparatuur en ander aanvullend lesmateriaal, vergoeding licenties, (software) en auteursrechten, kampen / werkweken.
Over een gezamenlijke inkoop van boeken is nooit gesproken, ik heb de boeken zelf moeten kopen. Dit zelfde geld voor de werkboeken. Stage(boeken) krijg ik het 1e jaar niet, dat pas in het 2e jaar. Nou heb ik zo via via gehoord dat school niet eens mag vragen naar een vergoeding van licenties, (software) en auteursrechten. Kan iemand mij vertellen of dit waar is? Of d.m.v. een linkje.
Maar mogen ze nou over al deze dingen geld vragen?
Thanks alvast.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.