Mag mijn telefoonrekening zo hoog zijn?
Sinds een half jaar heb ik een telefoonabbonnement bij Hi.
Helaas heb ik één rekening niet betaald. Ook na een herrinnering en aanmaning niet, had op dat moment geen geld. Toen kreeg ik een overzicht met afkoopsom van 1.454,30. Ik heb direct gebeld om te vragen of er nog iets te regelen is of dat ik eventueel een betalingsregeling kon treffen. Dit kon volgens hen niet meer: het lag bij het incassobureau. Drie weken later heb ik idd een brief gehad van het incassobureau dat de som ongeveer 2.500,- is!!
Kunnen jullie mij misschien vertellen of ze dat kunnen maken? Het lijkt mi jdat ik een incasso krijg op de niet betaalde rekening en dat ik mijn tel.nr. niet meer kan gebruiken en dan maandelijks mijn vast bedrag moet betalen???
Ik hoop dat iemand dit misschien weet??
Gr. Rebecca
Toegevoegd na 2 uur:
Het is moeilijk om het via de computer uit te leggen allemaal... Weet iemand waar ik naar toe kan gaan voor hulp?
De ombudsman is toch voor vragen/klachten m.b.t. de overheid?
Toegevoegd na 23 uur:
Ik wil jullie bedanken voor de antwoorden, erg fijn dat jullie zo meedenken. Ik ga donderdag naar het juridisch lokt met al mijn papieren en verhaal. Ik hou jullie op de hoogte hoe dit is afgelopen. I elk geval alvast ontzettend bedankt!! Gr Rebecca
Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb bijna mn max aantal tekens, dus beknopt. Het jur. loket heeft mij vertelt dat er vele dingen niet kloppen. Ik heb een brief gestuurd naar het inc.bureau en wacht op een reactie anders ga ik naar de gesch.comm.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.