Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik mijn lotnummer niet online bekijken?

Ik speel online mee in de staatsloterij maar als ik mijn lotnummer wil bekijken staat er "U HEBT NOG GEEN LOT GEKOCHT"terwijl dat toch wel is afgeboekt.Ik heb al tig keer contact opgenomen met de klantenservice maar het lukt nog steeds niet.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Hier ligt een raadsel aan ten grondslag. Ik heb ooit via internet een abonnement op een straatje genomen. Die kon ik inzien via internet, ook als de verloting nog niet was geweest. Tegenwoordig krijg ik na inlog dezelfde opmerking. Deze irriterende fout in hun systeem zit er nu al maanden in, en heeft ondanks rappeleren geen prioriteit. Bij de ene helpdeskmedewerker krijg je de uitleg dat er in de software idd wat mis is, maar de andere houd het op een zgn gebruikersfout, en zorgt ervoor dat je het gevoel krijgt dat je persoonlijk verantwoordelijk gehouden wordt voor het feit dat het bij joú niet werkt.....

Ik zou zeggen: net als ik elkeaand maar weer bellen..... Ps als het meer dan 10000 euro wint bellen ze je vast, en een ding is zeker: de prijs wordt bij abonnees automatisch overgeschreven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat de trekking van deze maand nog niet geweest is. Dat is volgens mij om 20.00 uur vanavond pas.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing