Ik heb op een dag rekeningen van 6000 euro gekregen,hoe krijg ik het voor elkaar om dit te kunnen betalen?
Ik kreeg afgelopen vrijdag de schrik van mijn leven.
In de brievenbus lag een pakket met rekeningen,met een totaal van rond de 6000 euro!!
Allemaal afkomstig van het zelfde bedrijf,namelijk proteq dierenverzekering.
De afgelopen maanden is mijn hond (die helaas 3 maanden geleden is overleden) erg ziek geweest,met haar zijn we naar verschillende klinieken geweest.
De kosten zouden hoog worden,dat wist ik,maar 6000 euro ineens daar schrik ik wel van.
Wij hebben de rekeningen van 2 maanden tegelijk binnen gekregen.
Heb al wel contact met proteq gehad,maar alles klopt.
Nu heb ik (gelukkig) wel een regeling kunnen treffen dat ik het totaal bedrag over 12 maanden mag uitspreiden,maar dan nog....
Ik heb een vast inkomen en een koophuis.
Mijn man zit momenteel in de ww.
Ik heb geen financiële buffer,maandelijks kan ik mijn vaste lasten net betalen.
Ik zie door de bomen het bos niet meer,ik ben bang dat ik hier nooit uit kan komen en dat ik hier hele nare na verschijnselen van op na ga houden.
Ik kan op dit moment niet helder meer nadenken....
Mijn gedachten gaan op en neer,maar het voornaamste wat ik denk ik HELP!!
Hoe kom ik hier uit??
Wie heeft er tips,wie helpt me me weer helder na te denken en me weer met beide voeten op aarde te zetten?
Proteq vergoed een bedrag van 3500 euro per jaar (jaar word berekend op de dag dat de polis is afgesloten) en er is ook nog een eigen risico van 19%.
Onze hond hadden vanaf pup af aan verzekerd,6.5 jaar lang nooit maar dan ook nooit iets met de verzekering hoeven doen.
Alleen het laatste half jaar :-(
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.