wat te doen...mijn bankpas is geblokkeerd en het is avond.....???
weet 100% zeker dat ik de juiste pincode heb geprobeerd want heb vlak daarvoor nog ge-internetbankierd maar helaas....geblokkeerd dus, misschien dom maar ging zo aan mezelf twijfelen dat ik de tweede keer 2 cijfers omdraaide en de derde keer gokte dat ik misschien mis gedrukt had, maar echt....geblokkeerd....
morgenochtend komen ze mijn dubbelglas leveren en ik moet een betaling doen....kan niet pinnen nu en de bank is dicht......:(
(ze komen voor de bank open gaat waarschijnlijk al, en anders kan ik zowiezo niet weg anders zal je net zien dat ze precies dat moment komen..........)
Toegevoegd na 3 minuten:
ben bij de rabobank en het gaat om de hele bovenverdieping aan glas....geen 50 euro, dus denk niet dat iemand dat nu zo te leen heeft, anders zou dat een goed idee zijn....
Toegevoegd na 8 minuten:
het glas wordt alleen geleverd en ze kunnen om 8 uur al komen:((((
Toegevoegd na 9 minuten:
voor telebankieren is mijn pas ook geblokkeerd want dat gaat ook met je pincode (handig was ik he......)
Toegevoegd na 14 uur:
vanmorgen naar de bank geweest en die hebben m gelijk gedeblokkeerd.
heb van mijn vriend geleend die was op tijd van zijn werk terug:)
mijn vriend had nog net genoeg op zijn rekening en toen ie uit de nachtdienst kwam heeft hij gepind (wilde ik niet omdat het mijn huis is, dus vind dat hij niet hoeft te betalen voor dat soort dingen) maar het glas staat in de tuin, van het weekeind gaan ze zetten:)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.