Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang duurt geld overmaken van de ABN-Amro naar de ING Bank?

Ik heb kort geleden iemand wat geld uitgeleend, en diegene beweert vandaag in de middag het bedrag te hebben overgemaakt naar mijn rekening. Ik zelf heb ing internetbankieren en de ander abn-amro. Hoe lang duurt het in principe voordat het geld op mijn rekening overgeboekt is? Ik heb naar de bank gebeld en die zag nog niks. Ik zit er nu aan te denken of ik door die persoon misschien niet in de maling wordt genomen, ja hij kan wel zeggen dat ie het heeft overgemaakt...maar wat als ik toch niks ontvang..??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Hebben ze bij de bank niks gezegd hoelang het normaal gesproken kan duren?

Van ing naar ing zie je direct maar van een andere bank naar ing kan het toch al snel 2 tot 3 dagen duren voordat jij daar iets van ziet.

Geduld is een schone zaak en je moet niet zomaar denken dat iemand jou in de maling neemt omdat je zelf niet genoeg geduld hebt.

En als je niks ontvangt dan is het een wijze les om nooit geld uit te lenen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Van ING naar ABN AMRO duurt volgens mij iets van 2-3 dagen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wet niet hoe het tegenwoordig gaat , maar een aamtal jaren geleden was het zo, dat 's nacht de transacties van overdag verwerkt werden. Als dat dan vanavond van ABN naar ING is, dan moet morgenavond van ING naar jouw rekening geboekt worden. Maarrrrr, het is weekend, en dan kan het wel maandagavond worden.
jc54
13 jaar geleden
Via internet bankieren een paar minuten behalve in het weekend dan is het pas maandag. Maar een gewone overmaking hooguit 3 dagen.
ronron1212
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing