Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn nou echte studentenvoordelen?

Zoals veel studenten altijd moeite hebben om rond te komen (door onder andere achterlijke huurprijzen van kamers), hoor je altijd dat ze overal voordeel bij kunnen krijgen. Maar waarop bijvoorbeeld? Ik weet van bijvoorbeeld zorgtoeslagen en studentenpakketten (bijvoorbeeld een aanbieding bij een rijschool), maar daar houdt het wel bij op.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Niet alleen in Groningen, maar in bijna elke (universiteits) stad waar je studeert kun je voordelig sporten. Je hebt een gratis week/ weekendov. Daarnaast 4 jaar stufi. Wanneer je gaat lenen heb je een zogeheten 0 lening waarbij je recht op OV behoudt en je hebt een lage rente. Daarnaast krijgen studenten vaak korting bij bijv. musea of andere culturele dingen.

Naast het studeren kun je werken, je hebt vaak flexibele studietijden (althans die had ik en ik kon ernaast nog een baantje hebben).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Studeer je in Groningen kan je sporten voor 60 euro per jaar. Je betaalt geen OV. Lenen zonder rente.

(Als je in Groningen uitgaat kom je donderdag niet binnen zonder studentenpas :P)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
60 euro is echt niets, dat betaal je gemiddeld per 2 maanden in sportscholen :P
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image