Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik hoor dat ik als postberzorger bij TNT slechts 8,62€ bruto (!) per uur zal verdienen. Hoeveel is dat dan nog netto?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik ben 3 maanden postbezorger geweest en wil je graag waarschuwen.
je krijgt een wijk van bijvoorbeeld 3 1/2 uur per dag.
om 11 uur beginnen, dan ben je theoretisch om half 3 klaar.

maar.... ik deed over mijn wijk dus altijd veel langer. Ik was iedere dag tot na vijven en dikwijls na zessen bezig. de eerste maand zeiden ze dat ze overuren de maand erna uit zouden betalen, maar dat is niet zo. ze zeggen dat je dan maar sneller moet lopen. Je krijgt dus 20 uur per week betaald, terwijl je er 35 loopt.

collega's zeiden dat zij die wijk ook nooit sneller dan 5 uur per dag hadden gelopen.

je krijgt er namelijk ook reclame bij (Gamma, Karwei, C1000, AH bonuskrant) en die kosten extra gewicht en extra tijd, terwijl je daar niet voor betaald wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er gaat iets minder dan één derde vanaf en dat hou je dan netto over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenzij het een scholier is jonger dan 29 dan kan hij of zij de loonheffingskorting laten toepassen en zal er uiteindelijk niet zo heel veel van af gaan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt ici1987.
tip..van een postbode, er zijn leukere baantjes die beter betalen, en geloof niet al hun reclame-slogans,het sociale van vroeger is er na genoeg af, tis hard werken voor weinig salaris.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hand ook af van je leeftijd, Postbezorgers kunnen je dit antwoord evt. geven (zien bron)
Als je naast TNT ook post gaat bezorgen voor Sandd en dergelijke, kun je vast meer verdienen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Resultaat inkomensberekening
Berekeningsdatum: 17-06-2011

Persoonsgegevens
Geboortedatum: 01-01-1970
Perc. deelbetrekking: 100,000
Soort tabel: Wit
Loonheffingskorting: Ja
Loontijdvak: Maand
Minimumloon: 1424,40

Berekening Bruto-netto ZVW/LH Loon SV
Salaris 1424,40

Verg. Zvw inkomensafh. 7,75% 110,39
Loon LH 1534,79
Loonheffing 219,50-
Zvw inkomensafh. 7,75% 110,39-

NETTO/TOTAAL 1204,90

Berekeningsgegevens
Inkomensafh. arbeidskorting: 121,25

Deze berekening is tot stand gekomen met de bruto-netto checker van Raet in samenwerking met Loonwijzer. Je kunt geen rechten ontlenen aan deze berekening.

Met de juiste gegevens kun je hem zelf doen op de site
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding