Maakt het verschil uit waar de puntjes staan in een bankrekening nummer?
Gisteren wilde ik op mijn oude bankrekening wat geld storten omdat ik een paar euro in de min stond. Ik gebruik deze bankrekening niet maar betaal nog steeds kwartaalkosten vandaar. Ik wil het dus binnenkort ook gaan opzeggen.
Maar wanneer ik internetbankier en geld overmaak naar wat voor rekeningnummer dan ook dan type ik zonder puntjes ertussen en systeem zet er automatisch puntjes tussen.
Nu wilde ik van abn amro naar mijn rabonummer overmaken en type dus aan een stuk. Het systeem zet zelf de puntjes ertussen. Ik ga kijken op mijn rabo rek. Is het geld niet aangekomen.
Ik check nog een keer en zie dus dat de puntjes op een andere plek staan.
Ik heb nog een keer opnieuw gedaan en heb handmatig de puntjes op de plaats gezet zoals het op mijn rabopasje staat. Nou ik druk om door te gaan, maar het systeem zet de puntjes automatisch weer op de plek als van de eerste keer. Dus aan mij ligt het niet.
Mijn vraag is dus ook, kan het even duren voordat het geld daadwerkelijk is overgeboekt ( dacht dat het met internetbankieren altijd direct was) of heb ik toch iemand anders blij gemaakt met een paar euro?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.