Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je met de postcode-loterij meedoet met een andere postcode dan je woonadres, is dit dan geldig als je iets wint?

Bijvoorbeeld, als je eerst ergens woont, en gaat verhuizen, maar de postcodeloterij gewoon op het oude adres laat staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ja, is geldig. Ik heb het nagevraagd. Je mag zelfs een postcodelot nemen op een postcode waar je niet woont. Ik heb een lot op mijn oude postcode en een op mijn nieuwe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, ik woonde voorheen ergens anders en heb die postcode ook aangehouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee jij wint dan niks , je moet je nieuwe adresgegevens dan doorgeven aan de postcode loterij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je speelt dan met de oude postcode mee. Je wint dan dus niets als er een prijs op je eigen postcode valt.

Toegevoegd na 57 seconden:
Je mag ook een willekeurige andere postcode kiezen, als je zou willen.
bamibal
13 jaar geleden
Kan mij een geval herinneren waarbij de mensen waren verhuist en ze de postcode nog niet hadden veranderd. Er viel op dat moment in die straat een prijs en die mensen wonnen het bedrag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar wat als er iemand aneers op je oude adres woont inmiddels en Winston aan de deur treft? Zou die de koffer weigeren en netjes deze cheque ongeopend retour sturen denk je? Denk niet dat jij nog recht hebt op de prijs...als het goed is teken jij je aanvraag voor het juist invullen van je gegevens, hierbij ben je verplicht wijzigingen (zoals verhuizing) op tijd door te geven.

Toegevoegd na 43 seconden:
aneers - anders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing