Wat is wijsheid? Ik ben bezig met een WSNP/minnelijk traject, 12.000 afgelost in jaar tijd, ex niks, zal ik pers. faillissement aanvragen?
Mijn ex betaald dus aan de gezamenlijke schulden niets, hij is onvindbaar, bij mij is max. loonbeslag gelegd, ik heb 12.000 euro in een jaar tijd afgelost, maar ik zie het niet meer zitten, tegen de tijd dat mijn schuldsanering rond is heb ik zo ongeveer alles alleen afbetaald. Zou betekenen dat ik een vordering op ex krijg, maar hij betaald al niet aan de schuldeisers, laat staan aan mij. Ik heb totaal geen bezittingen meer, enkel mijn auto, maar die heb ik nodig voor mijn werk, geen auto = geen werk, dus geen inkomsten. Ik ben het zo spuugzat, ben zelf degene geweest die de schuldeisers heeft opgezocht om de dingen te regelen, maar draai nu voor alles in mijn uppie op, wat niet bepaald eerlijk is. Ik zie het niet meer zitten, ben nu een jaar bezig om die schuldhulp/WSNP/minnelijk traject rond te krijgen, maar blijf de hoofdprijs betalen, kan niet eens naar een dierenarts met een zieke kat omdat ik het geld niet heb.
Wat is wijsheid? Graag eerlijke en normale reacties, waar ik echt iets aan heb.