Waarom word de kinderbijslag niet aan ons uitgegeven?
Hallo,
ik ben 14 jaar ik heb 1 broer we hebben het financieel erg krap omdat mijn ouders een hele rare relatie hebben ze doen de financiën niet samen het is ieder voor zich en mijn vader staat nu 7000 euro rood doordat ze samen een huis in het buitenland hadden waar mijn moeder niet meer aan mee betaalt. Mijn vader koopt alles en betaalt alles. Al het eten in huis is door hem betaalt alle kleren in de kast. ook de verzekering en andere kosten . Mijn vader houd van zijn loon niets meer over voor zichzelf, alleen om ons te verzorgen. En loopt er heel armzalig bij alsof hij de hoop heeft opgegeven. iK kan nooit op schoolreisje ik loop rond in afdankertjes ik heb geen fiets waar ik vaak om word uitgelachen. Nou weet ik dat mijn moeder een kinderbijslag ontvangt waarmee ze zichzelf verzorgt. En ook heeft ze een uitkering. Als ik mijn moeder vraag wat ze daarmee doet gaat ze helemaal door het lint! Omdat mijn moeder het kinderbijslag geld achterhoud vroeg ik mij af of er een manier was waar op mijn vader het kan ontvangen. Ik vroeg vandaag of wij mischien een fiets konden kopen. Waarop ze antwoordde JE BENT BIJNA 15 GA WERKEN EN KOOP ZELF EEN FIETS. wat best wel oneerlijk is gezien het feit dat ik twee krantenwijken heb. Ook hebben wij vaak niets van eten in huis dus van mijn loon koop ik meestal lunch op school.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.