Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb hier een zak met veel kleingeld, waar kan ik deze het beste inruilen tegen briefgeld? (ong. 30 euro)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

zoek een kleinere winkel op, die hebben vaak daar behoefte aan, omdat ze moeten betalen bij de bank om wisselgeld voor de kassa te halen. Zoek wel een rustig moment uit, dat er niet veel mensen zijn, zodat je samen in alle rust je muntjes uit kunt leggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat willen ze meestal wel bij een avondwinkel ofzo doe ik ook wel eens
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon bij een willekeurige winkel die zijn er altijd blij mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt naar de bank gaan en daar staat meestal een kleingeld automaat je kunt alles er in gooien en dan komt het vanzelf op je rekening te staan en dan kun je het pinnen. Ook kun je naar een winkel gaan want vaak komen ze kleingeld te kort en dan tellen ze het na en krijg je daarvoor briefjes geld .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn bank -ING hier in mijn woonplaats- staat een apparaat om zowel papiergeld als kleingeld te storten ...maar dan uiteraard op mijn eigen rekening. Volgens mij zijn er ook (andere) banken,waar men hetzelfde kan doen. Desnoods vraagt U dat bij welke bank dan ook en zegt dat een (klein)kind het heeft gespaard en daar nu papier geld voor wil.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de snackbar!!!
en inderdaad vraag eerst of het gelegen komt. dat voorkomt de nodige irritaties tussen u en het personeel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding