Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Aandelen kopen

Ik ben 16 en geb geld nodig, zelf werk ik al en heb geen tijd om nog meer te werken weet iemand hoe je aandelen moet kopenp

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk dat je met 16 nog niet eens aandelen mag kopen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Aandelen kopen is geen oplossing voor geldgebrek, dat doe je eigenlijk alleen met geld dat je niet direct nodig hebt.

Als je te weinig geld hebt, moet je óf je inkomsten verhogen, óf je kosten verlagen, of allebei.
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden
Ik zeg één ding: Download plus500 op je computer!
Echt een goed programma waar je eerst mee kan oefenen met nep-geld, om dan vervolgens echte aandelen te kopen via dat programma. Werkt erg soepel en is zeer up-to-date!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aandelen levert je op de korte termijn bijna niks op, misschien maak je wel verlies! Ook kost het al geld om ze te kopen wat je misschien ook niet hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb geld genoeg maar dat spaar ik voor mijn rijbewijs die kan je vanaf november op je 16 en een half halen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat wil ik ook! Ik heb ook nog wel geld nodig maar dan ga ik maar werken.
als je niet weet hoe je ze moet kopen kun je er beter helemaal niet aan beginnen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image