Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ervaring met oplichterij Vodafone?

Ik vroeg me af of meer mensen last hebben van 'vreemde' rekeningen van Vodafone. Ik heb namelijk regelmatig rekeningen van zo'n 100 euro, terwijl ik nooit iets buiten mijn bundel (abonnement van zo'n 35 euro p/m) doe, en altijd belminuten overhoud. Ik vind dit ronduit verdacht..

Toegevoegd na 54 seconden:
Sorry voor de rare tekenens in de tekst. Komt denk ik doordat ik dit via mijn telefoon verstuurd heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
943
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tip: http://vara.kassa.nl of http://www.trosradar.nl/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

ik denk dat jij eens moet kijken of het internetten dat jij doet wel bij jouw bundel zit

en zo nee,dan betaal je de hoofdprijs per MB en dat terwijl je belbundel nog lang niet op is

internetten gaat namelijk niet van je belbundel verrekend worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat snap ik. Maar ik heb er onbeperkt internet bij (blackberry abonnement)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vodafone heeft helemaal geen onbeperkt internet.... Alleen per mb of Gb
Of bekijk je rekeningspecificatie eens goed. Dan zie je precies waar het mis gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa dat had ik ook heb deze maand 200 euro omdat Vodafone mij een abonnement heeft aangesmeerd met 1gb internet hun zeiden dus dat het ongeveer hetzelfde was als onbeperkt zoveel... FOUT ik ga er gewoon even 6gb overheen!!! Lekkere inlichtingen van Vodafone gelukkig heb ik 2 abbos en kan ik mijn tmobile kaartje gebruiken :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook opgelicht dor Vodafone; ik werd gebeld met een goeie aanbiedingen voor 6euro per maand en dan kreeg ik 150belminuten of 300 sms'jes.
Ik betaal nu elke maand 10 euro en heb maar 200 sms'jes.
Het is niet dat het om zoveel geld gaat, maar vind het toch naar dat ze mensen gewoon oplichten..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er was vorige week van mijn prepaid-saldo plotseling E 20,-- euro afgeschreven terwijl ik slechts een paar sms-jes had gestuurd en niet geinternet heb/had. ! Bij een vraag aan Vodafone hierover werd gesteld dat ik waarschijnlijk (on)gewild gesurfd had op internet!? Heb ik dus niet. Vodafone was uiteindelijk bereid de E 20,-- na aftrek van internet ab. van E 5,95 (is abonn. internet) op mijn prepaid tegoed terug te zetten! Ik heb mijn grote twijfels over deze handelwijze.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding