Waarom moeten bouwvakkers, stratenmakers en andere herriemakers (met alle respect voor de uitgeoefende beroepen) zo nodig om 8.00 's ochtends beginnen
Wij zitten al maanden in de herrie. Dan wel omdat straatstenen van A naar B worden verhuisd en terug (???), bomen die omgezaagd worden, stoepen die geveegd moeten worden ga zo maar door. Zou prettig zijn als dat op reguliere tijden 8.30-9.00 zou kunnen als iedereen aan de slag is. Dan heb je ook nog de uitvoerders van de woningbouwvereniging die om 8.00 op je stoep staan.
Toegevoegd na 1 uur:
Hier in de wijk is het niet tijdelijk maar gaat het altijd zo door. Lijkt wel of de gemeente er een speciaal project van heeft gemaakt om lui aan het werk te houden. Ik vind het niet erg als mensen vroeger of later moeten werken. Het valt me alleen op dat ze beginnen met herrie. Nu is het 9.45 en stil...
Toegevoegd na 2 uur:
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben helemaal NIET tegen 24/7 economie. Bouwvakkers mogen van mij best om 10.00 beginnen hoor. Ontwijken ze ook de spits. Maar dit was niet mijn point. By the way, ik kom zelf uit de bouw :-)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.