Wat kan ik doen als ik kamer met baas deel die zijn werk zo indeelt dat hij continu op 2 meter afstand zit. Gesprekken helpen niet!!! HELP
Ik heb 2 jaar geleden in het pand (waar ik al werkte) gesolliciteerd op functie parttime officemanager. Het is een piepklein bureau in een pand met 4 organisaties. Ik deel kamer met de baas. Bij mijn voorgangster was hij heel vaak de deur uit met af en toe een kantoordag. Dat wist ik, anders had ik niet gesolliciteerd; werk graag zelfstandig. Sinds ik ben begonnen arrangeert hij zijn agenda dusdanig dat hij aanwezig is als ik er ben en afwezig (thuis werken, naar de garage, bloedbank, afspraken buiten de deur - ja dan wel...) op tijdstippen dat ik niet werk. Heb hierover al een handvol gesprekken met hem gehad. Mijn vriendinnen denken dat hij mij wel héél erg leuk vindt (en daar zit ik niet op te wachten). De man is dyslectisch en zit de hele dag notities e.d. te maken. Ik zit zo ongeveer aan hem vastgeketend. Voel me continu geobserveerd. Wordt er gek van. Slaap niet of heel slecht. Kom uitgeput thuis; nergens zin in. Het is een aardige man, maar ik voel absoluut geen klik met hem. PAGO gehad. Advies: bedrijfsarts inschakelen. Wil ik graag doen, maar wat schiet ik ermee op. Baas maakt zijn eigen werk.
Toegevoegd na 26 minuten:
O
Toegevoegd na 27 minuten:
En ik solliciteer natuurlijk, maar bijna 50...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.