Heeft het nog zin als je 23 bent om een opleiding te gaan volgen?
Ben depressief geweest en heb daardoor nooit een opleiding afgemaakt. Ben twee maanden voor het vmbo examen van school af gegaan.
Ben nu 23 en het gaat beter met me. Ik doe productiewerk, voel me daar ongelukkig.
Leren was altijd mijn ding ging me heel makkelijk af. Ik voel me niet op mijn plaats met voor de rest van mijn leven productiewerk doen.
Heb altijd in de zorg gewilt. Met mensen werken en dankbaar werk doen. Achter een bureau zitten zou dus ook niks voor mij zijn.
Nu het probleem, sorry voor het hele boekwerk.
Ik wil graag een opleiding gaan doen maar wat me tegenhoud is het gevoel dat ik te oud ben om helemaal vanaf het begin te beginnen.
Ik kan zonder voor opleiding helpende zorg en welzijn nuveau 2 doen en dat vind ik best laag. Maar ik denk bij mezelf hoeveel zin heeft het? Als ik er klaar mee ben ben ik 25 of 26. Dan zijn er genoeg mensen tussen de 18 en 24 die ze kunnen aannemen, die goedkoper zijn en misschien meer ervaring hebben. Ik heb alleen ervaring met productiewerk. Verder heblpt het natuurlijk ook niet dat ik Marokkaanse ben. Dat is nu wel de meest gehate bevolkingsgroep in Nederland op het moment.
Misschien kan iemand deze vraag eerlijk beantwoorden?
Heeft het voor mij nog zin om deze opleiding te gaan volgen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.