Enige idee hoe ik aan 5000€ kom? Dringend nodig( deze week), maar dit alleen om even op bank te storten en een bewijs daarvan uit te draaien...?
tips zijn welkom, het is puur om het geld dus een dag te hebben op bank niet eens een dag. Dus niet om het te verbruiken
Toegevoegd na 1 dag:
Aangezien de opkomende vragen voor de reden van mijn vraag, voeg ik hierbij nadere uitleg toe.
Mijn vriend wil visum aanvragen en een vriend, die bij de ambassade werkt, had aangeraden om minimaal 5000€ op je bankrekening te hebben, willen ze het goedkeuren. Aangezien hij zijn eerste visum niet toegekregen heeft willen we toch wel zo veel mogelijk ondernemen om hem hier te krijgen zodat we de kerst en nieuwjaar samen kunnen vieren. Vandaar dat we alleen maar een uitdraai nodig hebben van de rekening waarop dan 5000 euro opstaat, en aangezien hij een bedrijf heeft is het geen probleem dat het in een keer wordt overgemaakt ( dus dat het niet verdacht lijkt)
Misschien is het wel valse informatie, maar wat ik ook vals vind is dat de eerste visum wordt afgewezen op angst van (illegaal) verblijf, terwijl hij daar een eigen bedrijf heeft, eigen auto etc.
Ik zie hier verder dus ook geen kwaad in, vandaar mijn vraag..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.