Hoe kun je herinneringen instellen voor maandelijkse betalingen?
Het zou handig zijn als je ergens een uiterste betaaldatum kunt instellen voor alle rekeningen die binnen komen met een e-mail alert een dag, een x aantal dagen of een week van tevoren. Dan zou het bovendien helemaal handig zijn als je alle bijzonderheden over een specifieke betaling kunt inboeken zoals naam bedrijf, adresgegevens, rekeningnummer en het betalingskenmerk met daarnaast de mogelijkheid om terugkerende rekeningen per week, maand, kwartaal, jaar kunt instellen met ook weer een alert naar e-mail adres en/of mobiele nummer. Ik ken heel veel mensen in mijn omgeving die juist daarmee heel veel moeite hebben. Of de rekeningen raken zoek of men vergeet de uiterste betaaldatum waardoor er herinneringen komen.
Wat ook handig zou zijn, en ik weet niet in hoeverre dat al mogelijk is, om het totaalinkomen per maand in te voeren met daarnaast invoer voor alle binnenkomende rekeningen tevens gekoppeld aan het bovenstaande met terugkerende rekeningen welke dan automatisch ingevoerd worden. Zo weet je precies wat je per maand overhoud voor boodschappen en leuke dingen en mis je nooit meer een betaling.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.