Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kan ik doen als ik maar 1 jaar pensioen heb opgebouwd en al 37 jaar oud ben?

Toegevoegd na 1 week:
wie kan er serieus en zinnig advies geven om een pensioen te komen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn er m.b.t. het verleden nog mogelijkheden om pensioen te repareren? M.a.w. hoe is het zo gekomen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Zelf hard gaan sparen of kijken of je bij het pensioenfonds je zelf kan bijverzekeren dus een hogere premie betalen om de achterliggende jaren te halen. Anders moet je kijken of je een kapitaal polis kunt kopen die op je 65 kan worden omgezet in een lijfrente

Toegevoegd na 1 week:
Wat wil je nog meer weten meer keuze is er niet denk ik zo
(Lees meer...)
ronron1212
14 jaar geleden
Je kan eens langs je verzekeringsman lopen en je laten informeren over de mogelijkheden van een extra pensioenverzekering.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog effe wachten met op pensioen gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt in dienstverband nog 30 jaar pensioen opbouwen en zodoende toch later van een redelijk pensioen verzekerd zijn.

Toegevoegd na 1 week:
Dit lijkt me een serieus en zinnig antwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een partner vinden met een goed pensioen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image