Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Problemen met mutaties

Ik importeer altijd mijn mutaties door ze eerst te downloaden van de bank. Nu is er 1 mutatie die maar niet in mijn overzicht voorkomt, hierdoor klopt mijn saldo natuurlijk niet meer.
Al meerdere keren opnieuw alles gedownload en geprobeerd te importeren. Het probleem blijft bestaan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
572

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Beste Esje,
Zou je deze vraag via e-mail aan onze supportafdeling willen stellen. Graag horen we daarbij even welke bank je hebt. Je vraag kan naar support@yunoo.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding