Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het Duitse rekeningnummer dat je moet hebben bij een geldoverschrijving?

Ik heb een aankoop gedaan op Ebay maar het product komt uit Duitsland.
Nu moet ik het bedrag overschrijven maar welk nummer moet ik invullen bij rekeningnummer?

Dit zijn de gegeven gegevens:

Macflyz.de GbR
Kto: 20332103
BLZ: 10010010
Postbank Berlin
Verwendungszweck: Artikelnummer und dein Mitgliedsname

Internatinal Banktransfer:

Macflyz.de GbR
Pankstr. 8-10/Aufgang G
D-13127 Berlin

IBAN: DE29100100100020332103
BIC/SWIFT: PBNKDEFF

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
20.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Jij hebt de IBAN en SWIFT code nodig. (Zie internationale overschrijvingen bij je internet bankieren). de IBAMN bevat zowel de bank code (BLZ = Bank Leizahl) en de rekening code (Kto = Konto nummer = rekening nummer) en de land code.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alleen het ibannummer is van toepassing. Vul deze echter zonder spaties in, dus dat hele lange nummer met de letters DE ervoor, en dan aan elkaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt op verschillende manieren betalen. Bij het rekeningnummer moet je het banknummer opgeven waar het geld naartoe moet. Er zal om jouw bankgegevens worden gevraagd en daarbij kan jouw eigen IBAN van pas komen. Dat is meestal een combinatie van het landnummer van Nederland, vervolgens de afkorting van jouw bank en daarna het eigen banknummer. Die kun je opvragen als je electronisch bankiert via de website van jouw bank. In dit geval zal de overschrijvingsrekening de IBAn in Dld zijn:
Berlin IBAN: DE29100100100020332103 BIC/SWIFT: PBNKDEFF

In dat nummer is de navolgende code Macflyz.de GbR Kto: 20332103 BLZ: 10010010 ook te herleiden volgen de opbouw van een IBAN
Succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Jouw geld wordt dus gestort naar :
IBAN: DE29100100100020332103 BIC/SWIFT: PBNKDEFF
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding