Hoe kan het dat CZ mijn belmoment niet heeft genoteerd terwijl zij wel alle gesprekken opnemen?
Vorig jaar december heb ik gebeld naar CZ of zij mijn psychiater vergoeden voor onderzoek ADHD. De mevrouw die ik aan de laan had zei al heel snel ja. Daar ging ik dus vanuit en heb toen het onderzoek gedaan.
Vandaag zat het me niet helemaal lekker dat zei zo snel ja zei en heb opnieuw naar CZ gebeld met de vraag of het dus klopte.
Deze mevrouw kon dus nergens in haar systeem vinden dat ik gebeld had! :0 hoe dan?
Daarbij komt dat het waarschijnlijk helemaal niet vergoed gaat worden.
Het is volgens mij zo, dat als er eenmaal gezegd is dat het vergoed zal worden, dit ook daadwerkelijk vergoed moet worden. Maar ze kan dus heel dat gesprek niet weer vinden. Kan dit kloppen? Ik vraag me dit ook af omdat alle gesprekken opgenomen worden voor trainingsdoeleinden.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.