Hoe kan ik mijn moeder dwingen mijn zorgverzekering op mijn naam te zetten?
Ik ben nu al bijna drie jaar 18+ en ze weigert gewoon constant de zorgverzekering op mijn naam te zetten. Ik stond voordat ik 18 werd gewoon op haar naam ingeschreven. Het gaat om zorgverzekeraar DSW. Ze willen een schriftelijk bewijs dat het bedrag voortaan van mijn eigen rekening afgeschreven moet worden, en dat kan alleen gedaan worden door degene die op dit moment alle rekeningen ontvangt (Mijn moeder dus).
Ze weigert die brief te schrijven omdat ze daar te dom voor is en dat niet wil toegeven, en ik moet nu ondertussen al 3 jaar lang elke maand naar de bank lopen om geld te pinnen omdat zij niet wil dat ik het via een overschrijving op haar rekening stort. (Dan zou er namelijk een verband tussen mijn rekening en die van haar zijn, en ze is geobsedeerd door privacy en wil alles voor zichzelf houden, mens is compleet gestoord)
Wat moet ik doen? Ik mag niet haar handtekening vervalsen en dan zelf de brief schrijven. Straks ga ik het huis uit, en dan moet ik nog steeds maandelijks terug naar huis reizen om dat stomme bedrag te pinnen. Gaat 'em niet worden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.