hoe betaal ik een slotjesbeugel?
ik ben 19 jaar en ik WIL een slotjesbeugel. ik heb nu een beugel die ik in en uit kan doen en elke maand moet ik naar de tandarts die verstelt hem elke keer(wat helemaal niet helpt!!!). me tanden gaan steeds schever staan en ik wil nou echt aan een slotjesbeugel beginnen, deze beugel helpt gewoon niet. van de tandarts hoef ik geen beugel maar dat wil ik zelf. ik ben heel onzeker over mij tanden. tanden vind ik het aller belangrijkste!! heb nu gelezen dat ik maar 250 vergoed krijg per jaar, daar heb ik dus niks aan! zelf kan ik het echt niet betalen want zit op school. mijn ouders kunnen dit al helemaal niet betalen.
Hoe kan ik toch wel een slotjesbeugel krijgen, andere verzekering? ander idee? ik had expres een aanvullende verzekering genomen in januari omdat ik toen al bezig was met een beugel enz, daar heb ik dus niks aan gehad. als ik een hogere verzekering neem heeft dat nog geen zin want dan krijg ik 500 euro ver goed per jaar. helemaal niks aan dus!
heeft hier iemand alstublieft een idee hoe ik dan een slotjesbeugel kan betalen!!!?
van de tandarts hoeft het niet
onzeker over mijn tanden
tanden vind ik het allerbelangrijkste Klinkt niet als voer voor de tandarts (zeker niet als je daar het geld niet voor hebt) maar voor de psycholoog want wat is het volgende: neuscorrectie....)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.