Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan een uitvaartverzekering op "klantvriendelijkheid" getest worden?

Ik las een tijdje terug dat zo'n uitvaartverzekering een hoog klantvriendelijkheid cijfer had gehad. Maar... De klanten die ze krijgen, die zijn over het algemeen dood, hoe komen ze dan tot zo'n cijfer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

De klantvriendelijkheid van een uitvaartmaatschappij wordt beoordeeld
door de nabestaanden.
Dat zijn degenen die met die maatschappij te maken hebben en
dat zijn degenen die ook meestal de rekening betalen en
dat zijn degenen die dan ook als "klant" gezien worden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Maar ook alle mensen die een uitvaartverzekering hebben en al vantevoren contacten hebben met hun uitvaartmaatschappij
kunnen natuurlijk heel goed beoordelen of zo'n maatschappij
klantvriendelijk is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoewel de "hoofdklant" uiteraard niet echt meer aanspreekbaar is, heb je uiteraard wel te maken met de nabestaanden van de klant en die zullen doorgaans willen dat alles vlot en goed verloopt, zoals afgesproken met de hoofdklant, zodat ze zelf niet met allerlei extra geregel zitten.
Zij zullen dan dus diegenen zijn die de service en klantvriendelijkheid van de uitvaartverzekering in kwestie zullen beoordelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image